go2growth sp z o o

Marketing w sieci nie jest prosty, ale pokażę Ci jak może być łatwy!

OFERTA

[vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Aktualnie w ciągu jednej sekundy tworzonych jest 5 kont na Facebooku. Jeśli przeliczysz sobie to jedynie przez ilość sekund w ciągu dnia czyli 1440 to zobaczysz jak wielu potencjalnych nowych klientów Twojej marki możesz tam spotkać i zaprosić do skorzystania z Twojej usługi. 

W siłę rośnie również społeczność Instagrama – dziś marki płacą tysiące złotych dziewczynom, które potrafią przyciągnąć na swoje konta setki tysięcy fanów. 

Dziś oferuję Ci zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki w sieci nie tylko za pomocą portali społecznościowych ale także pokaże Ci CO i JAK zmienić na swojej stronie i w działalności Twojej firmy aby klienci przychodzili właśnie do Ciebie i aby bez wielkich zmian i nakładów finansowych zwiększyć w ciągu 3 miesięcy obroty Twojego biznesu![/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_single_image image=”99″ img_size=”full”][vc_empty_space height=”50px”][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

  1. Strategia działania (co, jak, dlaczego, po co i gdzie?) – Działania prowadzone bez uprzednio przygotowanej strategii są pozbawione sensu. Na początku współpracy wspólnie lub przy konsultacji z Tobą lub managerem Twojej firmy ustalimy cele, kierunek, miejsca w których odbywać się będzie promocja oraz kierunek rozwoju i zwiększana sprzedaży Twoich produktów i usług. 
  2. Content plan (wpisy, grafiki) – przygotowanie odpowiednio dopasowanych do grupy docelowej wpisów to często wyzwanie. Szczególnie jeśli Twoja branża jest mało popularna lub Twój produkt dopiero wchodzi na rynek. Trzeba postawić na innowacyjność, intrygowanie odbiorców i zaskakujące treści. Zwykłe wpisy to często za mało. Niemniej ważne są grafiki, które często zauważamy w pierwszej kolejności (jeszcze zanim spojrzymy na treść). To działanie jest najprzyjemniejszą dla nas pracą. Możemy tworzyć treści w oparciu o Twoje materiały, które masz lub o materiały, które my stworzymy
  3. Content na stronę www. oraz grafik i profesjonalnej sesji zdjęciowej produktu, usługi oraz firmy, Ciebie i Twojego teamu – opcjonalnie jednorazow0
  4. Moderacja – jak wiadomo, fani często mają wiele pytań czy wątpliwości. Jeśli nie dodzwonią się na infolinię, do biura obsługi lub nie otrzymają szybkiej odpowiedzi drogą mailową, wtedy pojawiają się na fan page’u. Tutaj szukają odpowiedzi. Potrzebna jest więc osoba, która zajmie się ich obsługą – odpowie na pytania, rozwieje wątpliwości, zareaguje na negatywne komentarze lub podziękuje za te pozytywne. Pamiętaj, że nie zawsze na profilu pojawiają się osoby miłe i kulturalne, dlatego moderator musi usuwać także treści niecenzuralne, obraźliwe i SPAM. To praca na siedem dni w tygodniu – Internet przecież nie śpi! – w cenie 0bsługi miesięcznej.
  5. Raport – przygotowanie analizy i podsumowania to kolejne godziny pracy. Zebranie danych to podstawa do podjęcia kolejnych kroków i rozwoju Twojego fan page’a. Wszak nikt nie lubi stać w miejscu! – na życzenie
  6. Kontakt – żadne działania nie mają racji bytu, kiedy z Tobą nie ma się kto skontaktować! Zazwyczaj tę rolę spełnia Account Manager, który czuwa nad wszystkimi działaniami. Zadzwoni, napisze maila, zarekomenduje dodatkowe rozwiązania, podsumuje dotychczasową współpracę. W ten sposób po obu stronach znajdują się dobrze poinformowane jednostki, a jak wiadomo – im więcej wiemy o kliencie, tym lepiej go rozumiemy!Wszystkie działania intensyfikują się w momencie pojawienia się sytuacji kryzysowej lub wysypem pytań np. o dany produkt lub usługę. Social media nie działają „od-do”, to przedsięwzięcie „24h/dobę”. – w cenie obsługi miesięcznej.

 

miarodajna forma współpracy to okres 3 miesięcy. Szczególnie gdy mówimy o fanpageach, które są nowe lub posiadają na chwilę obecną niewielką liczbę fanów. 

Facebook też chce zarobić

Chodzi tutaj o inwestycję w Facebook Ads. Obecnie, wpisy publikowane na profilach facebookowych docierają do ok. 20% fanów (choć często jest to nawet 10%). Zasięg organiczny jeszcze kilka lat temu był znacznie większy, ale jak wiadomo każdy żądny jest profitów dla siebie. Dlatego też, jeśli chcesz podjąć współpracę i rozszerzyć działalność o sprzedaż przez social media – musisz przygotować się na dodatkowe wydatki w postaci budżetu na reklamę (posty sponsorowane, polubienia strony, kampanie reklamowe).

Budżet na promocję postów jest zróżnicowany – bierzemy pod uwagę branżę, grupę docelową, KPI, założenia, cele etc. Szereg czynników ma wpływ na to, co i za ile! – kwota ustalana indywidualnie do kampanii, miesiąca, i celu. [/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”91″ img_size=”large”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]Nazywam się Karolina Gabryś i od 2013r. promuję marki. Pomagam biznesom wzrastać i wyróżniać się na tle innych jakością i spójnością ich działań. Wspieram początkujące inicjatywy i rozszerzam perspektywę patrzenia w już istniejących . Jestem Twoim partnerem w drodze do zwiększenia sprzedaży oraz rozpoznawalności Twojej marki i jej działań w sieci, oraz social mediach.[/vc_column_text][contact-form-7 id=”14″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_custom_heading text=”Rekomendacje”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Z Karoliną współpracowałam przez pół roku, zajmowała się ustawianiem dla mnie kampanii reklamowych na FP. Bardzo sobie cenię jej wyczucie rynku, znajomość szybko zmieniających się trendów oraz entuzjazm dla eksperymentów. Ja lubię testować, bo wiem, że nie ma idealnego rozwiązania. Karolina to doskonale rozumie, poświęciła swój czas na rozmowy, na szukanie najlepszych rozwiązań, jednocześnie jej pomysły i propozycje były świeże i dopasowane do grupy moich odbiorców. Nie tylko proponowała mi treść postów, ale także sugerowała mi dodatkowe materiały które mogły zainteresować potencjalną grupę moich klientów oraz formę tych materiałów i oprawę graficzną, która będzie przyciągać ich uwagę. Razem pracowałyśmy nad spójną strategią, wspólnie decydowałyśmy co kontynuować, a z czego zrezygnować. Serdecznie polecam współpracę z Karoliną przy planowaniu kampanii reklamowych w social mediach – jej pomoc jest nieoceniona.

Z pozdrowieniami

Edyta Niewińska

https://powiesci.edytaniewinska.com/[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]”Karolina Gabryś to utalentowana i pełna pasji osoba, która sypie pomysłami, niczym aktywny gejzer wulkanu. Zna się na reklamie, marketingu i wszystkich jej zawiłościach, a przy okazji na masie innych dziedzin sprzedaży produktów online, kursów i docierania z marką do klientów. Łączy te dziedziny i podpowiada rozwiązania, znacznie wykraczając ponad ustalone zasady współpracy. Oczywiście na plus! Polecam Karolinę i współpracę z nią, chociaż najchętniej to zatrzymałabym ją tylko dla siebie ?

Monika Liga

http://gastrofilka.pl[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_column_text]Moja wspolpraca z Karolina rozpoczela sie bardzo niepozornie, potrzebowalam pomocy przy ustawieniu platnej reklamy na fb.

Karolina zrobila to swietnie, czym przekonala mnie do dalszej wspolpracy- kolejna reklama, dzieki ktorej osiagnelismy bardzo dobre wyniki sprzedazowe.

W miedzyczasie postawila nam sklep na wordpressie- warto dodac, ze te wszystkie akcje zadzialy sie na przestrzeni tygodnia.

Zawsze mozna liczyc na jej pomoc, odpisuje na wszystkie wiadomosci bardzo szybko, co jest milym dodatkiem do posiadanych przez nia umiejetnosci.

Wiem, ze nasza wspolpraca na pewno sie przedluzy.

Zdecydowanie polecam skorzystanie z pomocy Karoliny, jesli potrzebujecie dobrze targetowanej reklamy, badz sklepu/bloga na wordpressie.

Patrycja de Ramer-Novakova,

PFA Studio[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_column_text]Karolina to bardzo profesjonalna i otwarta osoba.Jestem bardzo zadowolona z jej usługi. Mój zawód osobistej stylistki szczególnie opiera się na promowaniu moich usługi w social mediach. Karolina przeskanowała każdy mój kanał jakim jest strona internetowa, instagram, facebook. Podczas wspólnych konsultacji otrzymałam od niej bardzo cenne uwagi nad czym mam popracować tak aby móc realnie pozyskać klientów za pomocą wybranych kanałów sprzedażowych w social mediach.

Polecam z czystego serca.

Ewelina Nalepka Osobista Stylistka[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_column_text]”Nadal nie mogę wyjść z podziwu nad troską, z jaką Karolina Gabryś zajęła się moim problemem facebookowym. Poprowadziła mnie za rękę, krok po kroku, przez wszystkie etapy rozwiązywania problemu, a gdy się okazało, że trzeba zrobić więcej – sama napisała do supportu Facebooka w moim imieniu, i walczyła o rozwiązanie mojego problemu. I udało się! Karolina spędziła 24 godziny rozwiązując mój problem – problem, który wcześniej próbowało rozwiązać kilkoro innych specjalistów od social media. To najlepsza magiczka od Facebooka, jaką znam!”

Katarzyna Sielicka 

Anglonomicon[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_column_text]Karolina prowadzi kampanie reklamową mojej firmy na Facebooku. Współpraca z nią zaczęła się kiedy zdałem sobie sprawę, że samodzielne próby i realizacja kampanii nie przynosi spodziewanych efektów. Przekazanie sprawy specjaliście od razu zmieniło obraz sytuacji. Karolina przygotowała nową kampanię od początku, bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu.

Nadzór oraz systematyczna optymalizacja reklamy przekłada się na większą ilość kliknięć przy zachowaniu odpowiedniej stawki. 

Przedstawiane raporty świadczą o zwiększeniu skali dotarcia do zainteresowanych leadow oraz kierowania ich na stronę mojego produktu.

Polecam Karolinę jako specjalistkę w dziedzinie prowadzenia kampanii reklamowych w Social media. Jako osoba bardzo zaangażowana w projekt realizuje powierzone zadania w sposób profesjonalny i efektywny. Komunikacja oraz wyjaśnienie różnych zagadnień z Karoliną staje się przyjemnością.

Dariusz Płocha

Investmag [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]